Terreng

Terreng

tirsdag 2. juni 2015

I dag våknet jeg klokken ni,  og Anne sov fremdeles.  Satt lenge på Facebook,  og bare drillet.  Filmet Anne litt,  og til slutt våknet hun.

I dag var det mye som skulle ordnes.  Anne skulle kjøpe seg ny telefon,  og jeg skulle prøve å få tak i en skoer som kunne sette såle på shamrac.  Dette viste seg å ta hele dagen.

Regnet øsepøste ned.  Store,  våte dråper falt som tung brøddeig ned på oss, og fytti bikkja,  så kaldt det var! Vi stelte hestene,  og så ordnet vi med bagasjen og salveskene.  Utpå dagen kom Atlen til Anne.  Han var på Hamar,  så han tok oss med så Anne skulle få ny telefon.  Jeg kjøpte en ny tights.

Anne fikk rødt mobilcover til den nye telefonen,  men det passet ikke,  så hun måtte bytte.  Hun kjøpte Sony experia z3 compact.  Samme som jeg har,  bare mindre. Men hun glemte å overføre kontaktene sine,  og la den gamle iphonen igjen i bilen.

Jeg prøvde å kjøpe såler til shamrac på felleskjøpet,  men er hadde ikke,  og heller ikke på Rudshøgda.

På vei ut så vi en bil som kjørte inn i parkeringshuset med sykkel på taket.  Syklen var for høy,  så han vræka både sykkelen og taket,  så det ut som.

Til slutt fikk vi skodd shamrac av en kjempesnill hovslager,  som kom med en gang.  Han hadde egne såler,  og alt var såle vel.  Men silikonen måtte herde,  så vi fikk ikke ri før i morgen.

Shamrac fikk nytt dekken i regnet,  og senere sluttet regnet på et øyeblikk.

I morgen drar vi forbi hamar og domkirkeodden.  Det blir koselig! Så mange flotte bygninger!

Allfred syntes vi trengte litt hjelp,  så han fikset skoing,  og fikset sånn at vi fikk sove inne på regndagen.  Så gleder vi oss til videre tur i morgen!

God natt,  sirius og Daniel! Jeg er glad i dere,











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar