Terreng

Terreng

onsdag 4. november 2015

Skriving pågår! Og går veldig bra!

Nå sitter jeg og skriver en hel masse! Det er veldig morsomt, For de som lurer på hva NaNoWriMo er, så se eget innlegg om emnet. Kort fortalt skal jeg skrive en bok på 50 000 ord i november, men siden jeg alltid er en overachiever, så går jeg for 100 000. 

Foreløbig har jeg skrevet i tre dager, og begynner snart på dag fire. Jeg har skrevet fryktelig mye, synes jeg selv, da. 36 000 ord har jeg til nå. Jeg er dermed over halvveis til 50k. Men kvaliteten er ikke så god ennå, siden det bare er et førsteutkast. Det er en litt sånn: "la meg bare få det ned på papiret"- greie. 


Jeg sitter her, ved skrivebordet mit. Har hengt opp bilder fra turen, og satt opp en settehylle med inspirerende småting i fine farger og en dæsj glitter. Alt som gir inspirasjon er gull! Så har jeg flere skrivebøker med diverse notater på høyresiden, og en bunke med utprint fra disposisjonen min og notater fra pcen på venstre side. Jeg har også tapet mange skjemaer fast på bordet, som jeg fyller ut etterhvert. Det er "bilder", "kilder", "figurer" og "folk som hjalp oss". I tillegg har jeg flere lister på veggen. For eksempel over hvilken dag vi red , hvor vi red, hvor langt og hvor vi sov, og en liste over ting jeg må huske å ha med, som ikke egentlig hører til i noe kapittel, men bare må nevnes et sted. Jeg har også diverse tegneseriefigurer av hestene våre, som skal være med som illustrasjoner. 

Her er statistikken min etter dag3: (Jeg kommer neppe til å klare å opprettholde denne farten!)


1 kommentar:

  1. Nano Ti Titanium Iron Wire - The Art of Iron - TinGenius
    Titanium trekz titanium Iron 2019 ford ecosport titanium Wire bet365 – The Art of Iron. T.I. and T.I. have worked together to create titanium dog teeth implants the titanium crystal world's most unique wire for building and producing the most

    SvarSlett